חופשה מושלמת עם ילדים באיילת השחר אירוח גלילי – אירוח כפרי למשפחות בצפון

זוכר איך נראה יום טיפוסי בילדותך? כנראה שלא, אבל אנחנו מתערבים שאתה יכול להיזכר בבהירות בטיול משפחתי שהטריף את דעתך הצעירה. לכולנו יש מחשבה על נסיעות בימים אלה, אז אולי זה זמן מצוין לתת לרעיונות החופשה המשפחתית שחלמנו עליהם זמן רב להתממש.אם אתם רוצים שהילדים או המתבגרים שלכם יחוו את אותו קסם בחופשה, הזמינו עוד היום חופשה באיילת השחר אירוח גלילי, אירוח כפרי למשפחות בצפון

נסיעה עם ילדים יכולה להיות אתגר לא פשוט, במיוחד כשזה מגיע להחלטה לאן ללכת הלאה ומה עושים לאחר ארוחת הבוקר המעולה שאכלנו. אבל בין אם אתם מחפשים זמן בטן גב, הרפתקת אקסטרים קרובה או פארק שעשועים מרתק, יש הרבה מקומות ממש כאן ליד כפר הנופש באיילת השחר המושלם עבור הטיול המשפחתי הבא שלכם ושל ילדכם. מבריכת השחייה המדהימה בקיבוץ, לוואדי היפהפה ועוד אטרקציות מעולות ומומלצות, הנה מספר רעיונות לחופשה לילדים בכל הגילאים ממש כאן באיילת השחר ובסביבתה.

הגעתם לאירוח הכפרי, ככל הנראה אחרי לא מעט תנועה בדרך עשיתם צ’ק אין והתמקמתם בחדר, עכשיו הזמן לבטן גב בבריכת השחייה. בריכת השחייה באיילת השחר היא בריכה חדישה ומקסימה, בבריכה קיימת בריכת פעוטות מקסימה לקטנטנים, אזור רדוד עם צל מעליו ואזור גדול חשוף לשמש הגלילית. בנוסף תמצאו בבריכה אין ספור פינות ישיבה ואזורים ירוקים מושלמים לרוגע מיטבי. בבריכה פועל קיוסק ברוב ימי הקיץ.


טיול מעולה נוסף בתוך הקיבוץ הוא טיול בין ערביים בוואדי של איילת השחר. הוואדי נמצא 250 מטר דרומית לאירוח הכפרי וניתן להגיע אליו במספר דקות הליכה. קשה לתאר את הוואדי המקסים במילים, עד לפני 20 שנה אירח הוואדי באיילת השחר את מיטב האומנים של ארץ ישראל, מאות אנשים הגיעו לכל הופעה, אך בעיות בירוקרטיות הביאו לסגירת המקום לאירועים והופעות. למרות זאת לא אבד הקלח על הוואדי המקסים והקיבוץ משקיע רבות בטיפוחו ושמירה על ניקיונו. בוואדי שטחי דשא ענקיים בהם ילדכם ייהנו מכל רגע, נחל חצור אשר זורם בצד הוואדי כל השנה ומהווה אטרקציה בפני עצמה, אורווה עם סוסים ועוד. מומלץ לכל משפחה.


אם תבחרו לצאת מהאירוח הכפרי באיילת השחר, לגליל יש אין ספור פעילויות להציע לכם, כמובן שלא ניתן לכתוב על כולם אבל ניתן לכם טעימה של המקומות המומלצים.אם בבטן גב עסקינן אז איך אפשר בלי להזכיר את הכנרת, האטרקציה והאגם המרשים ביותר במדינת ישראל, היתרון המשמעותי של האירוח הכפרי באיילת השחר הינו במיקום המעולה שלו רק 20 דקות מהאזור הצפוני של הגליל (רמת הגולן, נחלי הגליל ועוד) ורק 20 דקות מהכנרת. החוף הירוק בחוקוק לדוגמא ממוקם בסוף הירידות המפותלות מצומת עמיעד והוא אחד החופים המומלצים ביותר לחוויה משמעותית ובלתי נשכחת עם ילדכם בכנרת.


מהכנרת נעבור לנחלים שמזינים אותה במי שלגים וגשמים. ואיך אפשר שלא עם נהר הירדן, במרחק של 5 דקות נסיעה מהאירוח הכפרי בסמוך למושבה יסוד המעלה ישנו פארק אטרקציות ושייט על גדות נהר הירדן מול נופי החרמון והרי הגולן ה- “אינדי פארק“. באינדי פארק מומלץ לקנות  כרטיס הכל כלול אשר מקנה שימוש בכל האטרקציות של הפארק, שייט בירדן לבחירה לפי גיל: סירות פדאלים, קייאקים קשיחים ספורטיביים, סאפ, פארק חבלים, קיר טיפוס – 6 מ’, קיר טיפוס לילדים, אומגה לילדים, מגלשת מים, חץ וקשת וקליעה למטרה , מתנפחים, סדנאות : איצטרובלים – יצירה בחומרי טבע , קרטון – מיחזור , במבוק ועוד. הילדים שלכם לא יוכלו לשכוח את היום באינדי פארק באחריות.


המלצה אקסטרימית נוספת במימי הירדן הקרירים, היא איך לא קייקי הגושרים, מוסד גלילי וותיק ומקצועי, קייקי הגושרים מציעים לכם שייט קייקים בצפון למשפחות עם ילדים מגיל 5 ומעלה. שייט קייקים בקייק זוגי או משפחתי, במסלול קייקים רגוע ומיוחד במים צוננים ורגועים. מסלול קייקים המוקף עצי צפצפה ועצי אקליפטוס, עם מדריכים מקצועיים המלווים אתכם לאורך המסלול, כשציוץ הציפורים מתנגן ברקע. שייט קייקים רטוב ומיוחד לכל הגילאים המתחיל עם מגלשת קייקים מקצועית ומהירה. ומעכשיו ניתן לקנות כרטיסים ישירות אצלנו בדלפק הקבלה באיילת השחר.

למיטיבי הלכת וחובבי הטיולים הרגליים, במרחק חצי שעה נסיעה מהאירוח הכפרי באיילת השחר תמצאו את שמורת הטבע נחל שניר (החצבאני).  נחל שניר הוא הארוך במקורות הירדן. הנחל זורם כל ימות השנה, ולאורכו “יער גדות” מפותח של עצי דולב וקירות הבנויים מנטף נחלים. שלא כמו שאר מקורות הירדן, נחל שניר הוא בעל אופי שיטפוני, ולכן יש בו הבדלים ניכרים בין זרימת החורף לזרימת הקיץ. לא ניתן להדליק אש כלל בכל אזור השמורה.בגליל שלנו ישנם אין סוף אטרקציות נחלים ועוד,כל מה שנשאר לכם לעשות הוא  להכנס לאתר הבית שלנו ולהזמין עוד היום את חופשתכם הבאה באירוח הכפרי החדש בגליל, איילת השחר אירוח גלילי.