אטרקציות

אירוח גלילי איילת השחר – אירוח כפרי בצפון 

מיקום מושלם לחופשה מושלמת!
הקיבוץ ממוקם בגליל העליון בדרום עמק החולה, למרגלות הרי נפתלי, כשמעברו השני נשקפים רכס הרי הגולן והחרמון. מיקום מרכזי בלב אצבע הגליל ומושלם ליציאה לטיולים בכל כיוון שתבחרו.

אצלנו במתחם - 

בריכת השחייה היפהפייה של איילת השחר היא המקום האידיאלי לבלות בו את הקיץ, (פתוח בעונת הקיץ)
מגרש משחקים לפעוטות צמוד למתחם החדרים
מגרש כדורגל מרחק הליכה ממתחם החדרים (יש להביא כדור)

פעילויות בתוך הקיבוץ - יש לתאם ישירות מול לפרטים ניתן ליצור קשר: דוד נחום 050-6204746
ניתן ליהנות מסיורים מודרכים ברחבי הקיבוץ:
1. סיור "בטעם של פעם" - סיור בכביש הפרסה הפנימי של הקיבוץ בין בתי הילדים, חדר האוכל, הסדלרייה והמאפייה המשוחזרות והבתים הראשונים של איילת השחר.
2. סיור "חלב ודבש" – סיור מורחב הכולל גם את הרפת, הוואדי והמכוורת שבה תוכלו לרכוש דבש איילתי משובח, שמן זית ומשקאות חריפים.
3. סיור "איילת מטיילת" – סיור הכולל בנוסף גם את שטחי החקלאות, השדות והמטעים.


תל חצור
מעל הקיבוץ, ניצב תל חצור – גן לאומי ואתר מורשת עולמי, שבו תוכלו לצעוד בין שרידי העיר המקראית, לבקר בארמון כנעני ולחזות במפעל מים מרשים מתקופה קדומה, על רקע נופי עמק החולה.

שמורת החולה ואגמון החולה
במרחק של כ-8 ק"מ מאיילת השחר, תוכלו לבקר בשמורת החולה – שמורת הטבע הראשונה בישראל ואחד מבתי הגידול הלחים החשובים ביותר לאורך השקע הסורי-אפריקאי, עבור מינים רבים של עופות מים, בעלי חיים וצמחים ייחודיים.

אגמון החולה –במרחק 5 דקות מכפר הנופש איילת השחר אתר תיירות אקולוגי, המהווה תחנת ריענון למיליוני עופות נודדים וגן עדן לצפרים מכל העולם. הביקור במקום בעונות המעבר הוא חוויה שאסור להחמיץ!

אטרקציות בסביבה
תיירני הגליל העליון מציעים שפע של אפשרויות רגועות, אקטיביות וספורטיביות:
תוכלו לצאת לטיולי ג'יפים עם מדריכים מוסמכים במסלולים שונים בנחלי הגליל והגולן, לרכוב על טרקטורונים וסוסים, לצאת לשייט ראפטינג וקיאקים בירדן או לשחק פיינטבול בחורשה ליד הקיבוץ.