חדרים

במתחם 63 חדרי אירוח ב-8 מבנים בעלי 2 קומות – עלייה לקומה השנייה הינה במדרגות
כל החדרים במתחמנו מתאימים ליחידים, זוגות, משפחות וקבוצות
כל החדרים מחודשים וכוללים מיטה יעודית הניתנת להפרדה, ספה נפתחת מתאים ל-2 ילדים (עד גיל 12) או מבוגר אחד.
החדרים מאובזרים בפינה להכנת תה / קפה, חדר אמבטיה עם מקלחון, מיני מקרר, טלוויזיה – מחוברת לערוצי HOTפתוחים

בחדרים הגדולים ישנה יחידת מטבחון מאובזרת


חדר קלאסי

32 חדרים המכילים: מיטה זוגית (ניתנת להפרדה), ספה נפתחת המתאימה ל-2 ילדים או מבוגר. מקלחת ושירותים, מקרר, טלוויזיה (עם כל ערוצי HOT), שידה ופינת קפה/תה עם קומקום חשמלי. חדר מסוג זה אינו ניתן לשיבוץ ליד חדרים מסוג אחר.


חדר אקסטרה

18 חדרים גדולים יותר המכילים: מיטה זוגית (ניתנת להפרדה), ספה נפתחת המתאימה ל-2 ילדים או מבוגר וספה נוספת המתאימה ללינת ילד או מבוגר. מקלחת ושירותים, מקרר, טלוויזיה (עם כל ערוצי HOT), שידה ופינת קפה/תה עם קומקום חשמלי. פלוס יחידת מטבחון עם ארון וכיור.


סוויטה

2 יחידות סוויטה הכוללת שני חדרים המחוברים ביניהם בדלת כפולה. יחידת הסוויטה יכולה לשמש כחדר משפחתי מאוחד או כשני חדרים בודדים. כל חדר מכיל מיטה זוגית (ניתנת להפרדה), ספה נפתחת המתאימה ל-2 ילדים או מבוגר. מקלחת ושירותים, מקרר, טלוויזיה (עם כל ערוצי HOT), שידה ופינת קפה/תה עם קומקום חשמלי. פלוס יחידת מטבחון עם ארון וכיור.


דירה מונגשת

יחידה משפחתית נגישה לנכים הכוללת שני חדרי מגורים, חלל מרכזי הכולל מטבחון, מקלחת ושירותים נגישים. חדרי המגורים מכילים מיטה זוגית (ניתנת להפרדה), ספה נפתחת המתאימה ל-2 ילדים או מבוגר. מקרר, טלוויזיה (עם כל ערוצי HOT), שידה ופינת קפה/תה עם קומקום חשמלי.